Obeležena decenija kampanje „Kad pijem, ne vozim“

Asocijacija automobilskih novinara Srbije i Apatinska pivara tradicionalno promovišu kampanju „Kad pijem, ne vozim“. Ove godine su za sve posetioce Međunarodnog sajma automobila DDOR BG Car Show 06 i 12. MOTOPASSION-a pripremili aktivacije koje doprinose podizanju svesti vozača o rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Ljubiteljima automobila posebno su bile zanimljive aktivacije sa „pijanim naočarima“ – Mega Wire, koje testiraju strpljenje, stabilnost i koordinaciju ruke vozača, nalaženje i otključavanje prave bravice na kolima, pravilno spajanje sigurnosnih pojaseva, kao i tabla na kojoj su posetioci, koristeći pijane naočare, spajali saobraćajne znake.

Predstavnici Apatinske pivare rekli su da zajedno sa Saobraćajnom policijom Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije nastoje da kontinuirano doprinose jačanju svesti sugrađana o odgovornom ponašanju u saobraćaju, jer se alkohol i vožnja ne mogu kombinovati. Njihov savet vozačima koji su konzumirali alkohol je da sačekaju autobus, prošetaju, pozovu taksi ili prijatelje.

Kampanja „Kad pijem, ne vozim“, koja se realizuje već punu deceniju, skreće pažnju javnosti da alkohol čak i u malim količinama može uticati na rasuđivanje i motoričke sposobnosti.