DDOR osiguranje je već sedmi put generalni sponzor Međunarodnog salona automobila. To je rezultat dugogodišnjeg partnerstva i poslovne saradnje DDOR osiguranja i Beogradskog sajma, kuća sa dugogodišnjom tradicijom i velikim iskustvom. Njihov ovogodišnji slogan je „Drumski heroji“.
Akcija „Drumski heroji“ je zamišljena kao inspiracija za velika i mala dobra dela na putu – pomoć koju pružaju nepoznatim ljudima. Bez nadoknade i bez suvišnih reči. Ideja projekta je da se neprestano prate dešavanja u saobraćaju i ističu pozitivni primeri požrtvovanosti i pomoći na putu koju pruže ljudi ljudima koji su u nevolji.
Više od sedam decenija rada, velika je prednost ove kompanije, koja konstantno unapređuje svoje poslovanje i svoju uslugu, a u skladu sa okruženjem i potrebama ljudi na ovom području, ojačani podrškom svog akcionara, italijanskog lidera u osiguranju – Grupe Unipol.
Sa sigurnošću se može reći da je DDOR jedan od vodećih investitora u Srbiji kada je u pitanju bezbednost učesnika u saobraćaju! Ukratko, decenijska saradnja sa Nacionalnom vozačkom akademijom NAVAK i akcije kroz koje su finansirali na hiljade građana i vozača koji su prošli treninge bezbedne vožnje, a najupečatljiviji su rezultati akcije „Život za mlade vozače“.
Kompanija želi da ovom prilikom istakne i DDOR auto, snažnu kariku u ukupnom poslovanju kompanije zaduženu za sistem nadzora i praćenja vozila. To je poziv svima onima kod kojih je, dok gledaju predivne automobile oko sebe i razmišljaju o kupovini, ozbiljno razmišljaju i o zaštiti.
Zahvaljujući profesionalnosti i velikom angažovanju, kolege iz DDOR auta su, samo u poslednjih pet godina, spasli vozila u vrednosti od blizu 1.000.000 evra, čime su klijentima sačuvali njihove auto ljubimce, a kompaniji sačuvali značajna sredstva za isplatu šteta.
Svi oni su rame uz rame sa profesionalcima koji već preko 50 godina uspešno održavaju rejting i prestiž ove sajamske manifestacije. Uz ljude sa Beogradskog sajma, tu su i proizvođači, uvoznici, zastupnici, osiguravači, i sve ruge firme koje su osnova i podrška auto industriji.
Naravno da posetioce najviše zanimaju specijalne sajamske ponude. A DDOR osiguranje je ove godine pripremilo:
- Do 40% popusta na kasko osiguranje vozila – zaključeno do 30.04.2019;
- Intenzivni trening u Navaku u vrednosti od 300 evra (bez obzira na visinu zaključene premije) ;
- Za svaku kupljenu kasko polisu, poklanja i dodatnih 100 bodova na potrošačevoj Superkartici pored redovnih bodova;
- Poklanja vaučere u vrednosti od 500 RSD za kupovinu novog osiguranja;
- Uz svaku kupljenu kasko polisu na sajmu veću od 60.000 RSD, poklanja štitnike za stakla automobila ;
- Svi posetioci koji dođu na štand DDOR osiguranja i popune vaučer, sa njim dobijaju mogućnost da oprobaju svoje vozačke veštine na poligonu Navaka, koji se nalazi u atrijumu Beogradskog sajma;
- CUBO – Centro Unipol Bologna, deo kompanije Unipol Gruppo, u čijem je vlasništvu i DDOR, promovisaće i ove godine na sajmu zanimljiv simulator. Ime njegove aplikacije je Riga Dritto, a reč је o vrsti kratkog kviza koji se odnosi na saobraćaj odnosno na pravila ponašanja u vožnji, koja vozače čini vrednim poštovanja;
- Atrakcija sajamskih nastupa DDOR osiguranja već nekoliko godina je foto-kabina, koja uz zabavu obezbeđuje posetiocima i nezaboravne uspomene ali i poklone.
DDOR osiguranje sve posetioce očekuje na svom, kao i uvek izuzetno reprezentativnom, izlagačkom štandu u hali 1 Beogradskog sajma.
DDOR osiguranje želi da se posetioci sajma dobro zabave na ovogodišnjoj manifestaciji, da se kvalitetno informišu, a kompanija će se potruditi da ih zabavi, ali i vredno nagradi – poklonima, popustima, pogodnostima za kupovinu osiguranja…
DDOR osiguranje poziva posetioce i sve ljude dobre volje da se pridruže njihovoj akciji „Drumski heroji“, koja promoviše saobraćajnu kulturu i solidarnost na putu, da podele sa DDOR osiguranjem osećanje vere u ljude koje ne poznaju, a mogu da im pruže pomoć kada im je najpotrebnija. Da pomognu da dobra dela ne ostanu anonimna i da jave ukoliko na putu primete kako požrtvovanost pobeđuje ravnodušnost, putem sajta kompanije, Facebooka ili Instagrama.
Jer, poručuju iz DDOR osiguranja, dobro uvek ima lice.