Po svim kriterijumima – izgledu, atmosferi, atraktivnim dešavanjima i premijerama, broju izlagača i posetilaca… Sajam automobila svake godine predstavlja pravi spektakl. Sjaj i glamur ove manifestacije privlače potencijalne kupce, ali i one koji samo prate dešavanja i novitete u automobilskoj industriji. Naravno, ne sme se zaboraviti poslovni segment, kao najznačajniji, jer se na ovoj izložbeno-prodajnoj priredbi okupljaju uvoznici i distributeri svih svetskih automobilskih brendova, proizvođači auto delova i opreme, predstavnici pratećih industrija, strukovnih organizacija, udruženja, klubova…

Nebitno je da li ste zainteresovani za putničko ili teretno vozilo, pravilo glasi – kupujte ga na ovoj manifestaciji. Od malih gradskih automobila do luksuznih limuzina, preko terenaca, kombija i dostavnih vozila do najvećih kamiona, ponuda je najbolja na Sajmu. Treba iskoristiti promotivne i akcijske cene i uslove kupovine.

Sajam je mesto na kome se noviteti afirmišu kroz aktivno učešće posetilaca, test vožnje, nagradne igre, zabavna i takmičarska dešavanja.

KAKO JE POČELO

Međunarodni salon automobila suštinski je začet na Prvom beogradskom sajmu 1937. godine, na kojem je segment automobilske industrije imao zapaženo mesto. Već (1-15) marta 1938. organizovan je, kao samostalna manifestacija, Prvi međunarodni salon automobila, na 10.000 km2 izložbenog prostora, a 107 izlagača prikazalo je 375 modela putničkih i teretnih automobila, autobusa, motocikala, bicikala, traktora, pa čak i jedan motorni bager. Već sledeće godine Salon je bio proširen Izložbom puteva i turizma…

MISIJA

Cilj je organizatora, Beogradskog sajma, da u saradnji sa svojim strateškim partnerima – Udruženjem proizvođača drumskih vozila Srbije, Srpskom asocijacijom uvoznika vozila i delova i kompanijom DDOR Novi Sad, generalnim sponzorom ove manifestacije – predstavi najnovija dostignuća kompletne auto-moto industrije i najraznovrsniju moguću paletu performansi, dizajnerskih i tehničko-tehnoloških inovativnih rešenja u svim sektorima ove industrije. Ipak, programski akcenat je na novim konceptima u oblasti alternativnih te hibridnih i elektro pogona, ali i bezbednosnih rešenja novih modela, koji za potencijalne kupce postaju jedan od ključnih faktora prilikom izbora novog vozila.

53. MEĐUNARODNI SALON AUTOMOBILA

53. Međunarodni salon automobila, održan 2017. godine, posetilo je više od 146 hiljada posetilaca.

U sedam sajamskih hala, na preko 41.000 m2 izložbenog prostora, predstavilo se 410 izlagača iz Austrije, Belgije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Češke, Danske, Francuske, Holandije, Hrvatske, Italije, Japana, Južne Koreje, Kanade, Kine, Litvanije, Mađarske, Nemačke, Poljske, Rumunije, Rusije, SAD-a, Turske, Švajcarske, Švedske, Španije, Velike Britanije, i Srbije.