O nama

Po svim kriterijumima – izgledu, atmosferi, atraktivnim dešavanjima i premijerama, broju izlagača i posetilaca… Sajam automobila svake godine predstavlja pravi spektakl. Sjaj i glamur ove manifestacije privlače potencijalne kupce, ali i one koji samo prate dešavanja i novitete u automobilskoj industriji. Naravno, ne sme se zaboraviti poslovni segment, kao najznačajniji, jer se na ovoj izložbeno-prodajnoj priredbi okupljaju uvoznici i distributeri svih svetskih automobilskih brendova, proizvođači auto delova i opreme, predstavnici pratećih industrija, strukovnih organizacija, udruženja, klubova…

Nebitno je da li ste zainteresovani za putničko ili teretno vozilo, pravilo glasi – kupujte ga na ovoj manifestaciji. Od malih gradskih automobila do luksuznih limuzina, preko terenaca, kombija i dostavnih vozila do najvećih kamiona, ponuda je najbolja na Sajmu. Treba iskoristiti promotivne i akcijske cene i uslove kupovine.

Sajam je mesto na kome se noviteti afirmišu kroz aktivno učešće posetilaca, test vožnje, nagradne igre, zabavna i takmičarska dešavanja.

Kako je počelo

Međunarodni salon automobila

je suštinski začet na Prvom beogradskom sajmu 1937. godine, na kojem je segment automobilske industrije imao zapaženo mesto. Već (1-15) marta 1938. organizovan je, kao samostalna manifestacija, Prvi međunarodni salon automobila, na 10.000 km2 izložbenog prostora, a 107 izlagača prikazalo je 375 modela putničkih i teretnih automobila, autobusa, motocikala, bicikala, traktora, pa čak i jedan motorni bager. Već sledeće godine Salon je bio proširen Izložbom puteva i turizma…

Misija

Cilj je organizatora,

Beogradskog sajma, da u saradnji sa svojim strateškim partnerima – Udruženjem proizvođača drumskih vozila Srbije, Srpskom asocijacijom uvoznika vozila i delova i kompanijom DDOR Novi Sad, generalnim sponzorom ove manifestacije – predstavi najnovija dostignuća kompletne auto-moto industrije i najraznovrsniju moguću paletu performansi, dizajnerskih i tehničko-tehnoloških inovativnih rešenja u svim sektorima ove industrije. Ipak, programski akcenat je na novim konceptima u oblasti alternativnih te hibridnih i elektro pogona, ali i bezbednosnih rešenja novih modela, koji za potencijalne kupce postaju jedan od ključnih faktora prilikom izbora novog vozila.