Politek

[fusion_imageframe image_id=”3013|full” max_width=”1024px” style_type=”” blur=”” stylecolor=”” hover_type=”none” bordersize=”” bordercolor=”” borderradius=”” align=”center” lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” lightbox_image_id=”” alt=”Politek” link=”” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]http://sajamautomobila.rs/wp-content/uploads/2019/03/msa2019_politek_kl-sanduk-017-1.jpg[/fusion_imageframe]

Na 54. Međunarodnom salonu automobila, kragujevačka specijalizovana kompanija POLITEK, u saradnji s uvoznicima Mercedes-Benzovih i Volkswagenovih lakih komercijalnih vozila, izlaže novi Sprinter (u verziji 314) i već afirmisani Crafter nove generacije (u verziji 35LR), koji su namenjeni međunarodnom transportu.

Oba vozila imaju nadograđene tovarne sanduke s klasičnom ceradom i dodatnom opremom, prilagođenom specifičnoj upotrebi. Dimenzije tovarnih sanduka omogućavaju transport osam euro paleta. Po zahtevu kupca, vozila obe familije se mogu nadograditi i za prevoz većeg broja paleta.

Konstrukciju sanduka čine aluminijumski profili podšasije specijalno projektovani u Politeku, koji omogućavaju maksimalnu korisnu nosivost. Na krovove obe kabine su ugrađene „kapsule“ za spavanje češkog proizvođača PONY, čiji je Politek eksluzivan zastupnik za tržište Srbije. Grejanje kabine vozača i prostora za spavanje u „kapsuli“ se vrši pomoću dodatnog Webasto ili Eberspacher grejača.

Posetioci Salona će Mercedesov-Benzov Sprinter s Politekovom nadogradnjom moći da razgledaju na spoljnom štandu ispred hale 3, a Volkswagenov Crafter ispred hale 5. Za sve zainteresovane kupce tokom sajamske manifestacije pripremljena su brojna iznenađenja i popusti.

Mercedes-Benz i Volkswagen su uložili dosta novca u razvoj Sprintera, odnosno Craftera što je, između ostalog, doprinelo ekonomičnijoj eksploataciji – ne samo zbog smanjene potrošnje goriva, već i zbog nižih troškova za održavanje: oba modela, naime, imaju fleksibilne obavezne servisne intervale u zavisnosti od broja prevaljenih kilometara i stila vožnje. Potrebu za posetu servisu u oba vozila „preračunava“ kompjuter i o tome na instrument tabli obaveštava vozača ili flotnog rukovodioca, pa su intervali redovnog održavanja nekada i duži od 50.000 km.